my fashion

Hejsan sötis!
Dagen ämne, blir nog om skor och kläder. Dont you just love them? Juste, för mig så är mode det du gillar, liksom kläder du tycker är fint. Och självklart det är ju kul och kolla på vad "fashonistorna" tycker, men jag tycker ändå att man ska ta eget beslut om vad man ska ha på sig.
Men men, alltså dessa två skorna från topshop. Dom ser ju ganska lika ut, men dom som är lack är så himla fräscha! Jag menar, varför inte ha dom ute och både se casual och lite hypad? haha! Nej jag älskar dom. Och dom andra ser ju casual ut, vardagliga, men ändå lite döda, eller vad sägs?
Alltså under life skills lektionen, alltså ämnet skor kom upp utan någon anledning. Ms Skoog började prata om hur mycket hon älskade skor, och att hon kan sitta upp hela kvällen och stirra på dom, är det verkligen så? Jag menar, okej att man sitter och beundrar sitt köp, men sitta uppe hela kvällen och bara look at them, nej lite too much kanske? haha.

 


 

Jag älskar verkligen denna klänningen, tycker att den är hur söt som helts, speciellt med en svart trekvart tröja. Alltså nej, hur gulligt som helts. Men det tycker bara jag! Jag såg också en annan klänning, dvs denna klänningen här under, tycker att den är så himla söt. Eftersom starka fräger blandat med typ grått är fint så tänkte jag, den med lila strumpbyxor. Och juste, tights är så ute från min lista. Känns alldeles för kallt för sånt, så varför inte köra på något som täcker benen helt och hållet? Jag har själv köpt dessa två strumpyxorna från h&m, jätte bra köp, två st för 79,50;- VIlket kap ! haha,nej vad fult det lät, dont mind that! haha.

 

Nej jag är verkligen på shopping humör, och gud va det ska shoppas när Beccs kommer hit! det bästa är ju att hon kommer två veckor efter min födelsedag, och då blir det ju oftast så att man får aa pengar och presentkort. Iaf, jag får det, eftersom min familj vet ALDRIG vad jag vill ha, så dom kör på det säkra och låter mig välja vad jag vill ha! haha. Men men, nu ska jag plugga lite och sen hopp i säng tror jag!

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

hell yeah som vi ska shoppa loss baby <3

2007-10-02 @ 15:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0