lista

tja igen! Hitta denna nörd listan i hannas blogg. hihi, det är som du skrev darling, its something about this. Jag tycker dom är så fula, men ändå roliga. haha, enjoy my answers? haha.

Hur svarar du i hemtelefonen? hej, det är anosha.
Hur svarar du i mobiltelefonen? hej, det är anosha / nosha
Ringer du mycket? inte lite heller.
Vem ringde du senast? Bosse
Hur mycket pengar har du? haha, en 20 lapp?
Senast kramat och när? idag, Bosse
Antal timmar sömn inatt? räkna aldrig, men fick extra sömn sen efter.
Sov du ensam? nix
Vem sov du hos senast? Bebis
Vem sov hos dig senast? Amanda
Vem vet mest om dig? Bosse, Beccs
Vem vet du mest om? Bosse, Beccs
Vad ser du fram emot? den 25 eller 26, beror på när beccs kommer egentligen ;P
Vad vill du ha just nu? choklad
Vem hånar du? maha, hemligt
Vem längtar du mest efter? min min min Beccsss
Vem vill du helst slippa? någon som vill tjafffffsa
Vem stör du dig på? kommer inte på någon
Vem vill du sova bredvid inatt? Bosse
Vilken buss åker du oftast? 841 / alla som åker ner till handens närsjukhus och handenterminalen
Vilken årstid är det nu? Höst
Har du varit kär? yess
Är du kär nu? ja :)
Är du en bra partner? jag vet inte, är jag det? haha.
Har någon varit otrogen mot dig? tyvärr
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? never
Har du varit otrogen? skulle aldrig komma på tanke! ALDRIG!
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? haha, vet inte 50/50 ?
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? hell yeah!
Vad åt du senast? en persisk rätt.
Är du polare med grannarna? nja, med min moster ja.
Har du varit på ett party? vem har inte?
Har du varit utomlands? totally!
Var är dina syskon just nu? ute någonstans
Vilken tid gick du upp imorse? runt 08,30?
Vad gjorde du kl 2 inatt? prata i telefon tror jag.
Vad är det första du gör på morgonen? snooza
Vad ska du göra efter det här? ta något att käka.

hihi, visst är den mobbad? haha, struntar jag i, ska lägga in fler sånna senare ;D haha

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Hannah Gezeni

Visst är dom roliga älskling? :D

2007-10-21 @ 17:22:49
URL: http://gezeni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0