chaos!

My god säger jag bara.
Igår blev lyckat, fast efter ett tag :). Trodde att när man säger att "Börjar det dåligt så slutar det dåligt" Men nej, inte sant, ifall man gör sitt bästa för att det ska gå bra :) .
Hade så sjukt mycket stress igår, och jag kämpade verkligen hela dagen på att det skulle bli bra, men vissa människor kunde verkligen inte hålla sig. de bara var tvugna att komma och göra kaos. Helt sinnesjukt. It was my birthday, varför inte låta mig njuta utav den?
Men men, det blev ändå bra som sagt! :)
Jag är så sjukt död just nu, fick ju gå och städa lokalen idag. My God va mycket glas, tallrikar och bestick ;O . Mina händer och fingrar ser ut som russin, hihi :P
Och juste, jag får absolut inte glömma att verkligen TACKA tania och taraneh för igår. Alltså vilka änglar! De verkligen ställde upp för mig, så himla underbart var det med att få hjälp. Jag tror inte att något skulle bli av ifall jag skulle gjort allt det där igår. Att det åkte till maxi, jordbro, och fram och tillbaka till lokalen och till mig. Alltså verkligen TACK SÅ MYCKET! jag ska SO BAD ställa upp för er när ni vill något, i owe you guys big time ! Så himla snällt. och jag säger det vi sa där inne i lokalen när vi höl på med drickan. IFALL vi ej får något jobb och vi blir arbetslösa, så ska vi fan och med ta och starta eget cateringsföretag, för jävvlar vilket team vi var igår ! Men men, efter all stress och allt så kom det bästa av det bästa.
Pumpkin kom hem ...:$. Känslan när jag såg honom går inte att beskrivas, jag tror att ifall man hade sett det så hade man förstått bättre. Speciellt när han kom ut ifrån taxin, och jag sprang upp till hans famn. Så himla mysigt. Det ända som verkligen kändes var "han är hemma nu" Liksom, sån lugn kom det till mig. Det var som om all stress jag hade inom mig bara upphörde när jag såg honom. Åh du är så bäst bara! :)

Men men, orkar verkligen inte att gå in på några detaljer ifrån igår, säger endast att det var jobbigt ett tag, och att det blev skit bra tillsist :). Alla tjejerna var verkligen hur gulliga som helts, vissa lite mindre. Jag ska vara ärlig och skriva det jag känner, för after all det är min blogg och jag skriver här endast för att tömma mig :) .
Igår så insåg  jag vilka som är mina riktiga vänner och vilka som inte är. De som ställer upp, och är där, och dom som endast utnyttjar. Och sen ja några kanske blir utpekade, men dom som ställde upp för mig, och verkligen gjorde det bästa utav det sämsta, vet redan vilka dom är :).
Flicksen från skolan, oh my säger jag bara, trodde inte att vi skulle get along so darn much som vi gjorde igår. Så himla kul vi hade tillsammans där igår. Ser verkligen, verkligen framemot 3 år med er, och hopefully mer än så:)!

Älsklings Beccs, du kommer ju snart. Snart är du här, och fan va kul det ska bli. Jag har saknat och jag saknar dig så himla mycket. Vill ha min sötnos syster vid min syster, men snaart kommer du !

lite bilder från igår ;
            

hihi, lite roligt, det kanske kommer upp flera lite senare. Men nu ska jag gå och "ta hand om" min maa nu, som knappast kan gå. stackrs maa! P.s tack maa som gjorde så mycket för mig fastän hon knappast kunde gå. Älskar dig så otroligt mycket. Jag hoppas på att du blir bättre så snart som möjligt!

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

så underbart älskling. sen ska vi fiesta när jag kommer . Du måste berätta mer om hur det var i lördags för mej :) ringer dej ikväll tror jag :D ÄLSKAR DEJ

2007-10-15 @ 09:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0