blablabla

hey you!
Idag vill jag helts gråta, alltså måste låta helt sjuk i huvudet, haha, men jag känner verkligen för att gråta idag. Hade mitt historia prov idag, du kan räkna ut resten! Nej, men jag vaknar med en väldigt postiv inställning till provet, tänker att ja nu ska det gå bra. Det finns en rolig blogg ni kan läsa och det är nämligen rabbes, ( http://rabbes.blogspot.com/ ) och han skriver en massa om hur man ska vara, eller hur det borde gentligen vara. Den kan vara skön ibland, och få en att tänka efter, och ibland blir det mer som ett "OFTA du tänker så?!" haha, nej men anledningen till att jag skrev det var att, han skrev i ett av sina inlägg att man skulle vara positiv och så. Read it? :) .
Men men, väl i skolan, så känner jag hur nervös jag blir, alltså jag tänkte "shit, nu kommer det endast G på detta prov" Jag satsa ju inte MVG så, men iaf VG+ ? men men, tror att det blir ett VG- eller ett G+. Pumpkin säger att det är bra ändå, men inte jag! Alltså nej jag vill inte ha g eller vg, ville verkligen ha mvg, men nej! ajja, vi får väl se när provet kommer?
Efter skolan, så åkte jag hem till pumpkin, och guess what? vi kolla på heroes ;P haha! Nej men inte säsong 1, utan 2. HAHA, suck on that! haha. Nej men du förstår jag och min lillpojke är lite heroes nördar! haha.
Men men, sen nu är jag här! Ska vara med pojken ikväll, får lite halvt ångest att han ska åka imorgon. Stanna?! Men ändå så blir det ju skönt för honom, bäst för dig pumpkin att du kommer sakna mig. I know you will :D Vem gör inte ? Jag menar hallå jag är noshi! nej jag skoja! haha.
Dagens ta upp ämne är ordspråket "Kärlek vid första ögonkast" 
Tror du på det? Jag kan inte säga att jag tror att det är så, kanske mest "lust vid första ögonkast"  Men ändå jag menar, jag tror inte att det endast är lust och endast kärlek. Det kanske är att man attraherar sig till personen, och på ett kort klockslag så kan man se sig själv tillsammans med personen? Det är en liten gnista, en "connection". Det jag inte tror är att man blir helt plötsligt kär i personen. Utan mer i hur personen ser ut? Jag menar, en ful person ( i dina ögon ), tror jag inte att du tänker helt plötsligt my god, i'm in love. Han måste på något sätt se bra ut i dina ögon, right? Åh när det gäller kärlek så kan jag disskutera hur länge som helts. Det allra fulaste är ju att ibland så kan jag också säga emot mig själv. Som allt det här med "Jag älskar dig, jag och du föralltid" Och att man förlovar sig när man är 15-16 år, bara för att man "älskar"  varandra. Okej att man är kär och älskar personen, men herregud FÖRLOVA sig? ;s , nej thats all to much for me to handle. Skulle aldrig kunna förlova mig nu, never! Jag menar, när man förlovar sig så är det tänkt att man ska gifta sig? Tror inte att dom som är i den åldern tänker sååå långt. Dom är endast "förlovad" för tillfälligt. Nej, men seriöst är det inte för tidigt? Alltså man förlovar sig ju inte på riktigt i den åldern för gudsskull!
men men, it's none of my business. Men jag bara måste säga hur jag tycker och tänker om det. HAHA. baby det är så sant, så sant när man säger att man blir som man umgås. Haha.
och juste en annan sak också, jag måste fråga en sak.
Tror du att killen bryr sig när hon säger att hon har en kille, skiter han i henne och letar efter en ny? Eller kämpar han för henne, bara för att han har en sorts tvångstanke och bara MÅSTE ha henne? HAHA, omg gud va fula frågar vet du? Never mind this questions. HAHA.
men men, nu ska jag hopp in i duschen och sen käka, sen fixa mig för ikväll blir det mys. Pumpkin, även ifall det "bara" är en vecka, så vet jag att det kommer att kännas, för det är inte samma sak, som att du ska vara här och att vi inte ses under veckan. Bara tanken nu att du inte är här så kommer det att kännas lite jobbigt. men som sagt endast en vecka. Vissa relationer har det värre. Som Joy min underbara bästa vän i helsingborg. Hon och hennes kille har det ju jätte jobbigt. Hon bor där och han i stockholm. Skit jobbigt och dom ses ju inte alls så ofta. Men när dom väl ses så bor dom tillsammans, och sånt gull :) . Men men nu är jag topp i huvudet, inte ovanligt allss! haha.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
inte alls så länge kvar, det bästa är att det känns inte så länge för att under denna veckan så blir pojken borta, och det ä så få dagar, så det känns så snart! :)

    
bild1. Beccs,jag. bild2. Elms,jag,Beccs. bild3. Beccs,jag.bild4. Elms,jag. bild5. Beccs,jag.
Jag saknar er, saknar oss. Snaart är det vi. iaf jag och beccs då. Elma kom snälla? Just for me? Jag älskar dig så himla mycket, älskar er båda så himla mycket att det gör ont! Vi ses snart älsklingar! Och beccs, no turnings back :D.

Peace&Love, Nosha♥

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0