baby!

du är inte här men jag tänker på dig ändå. idag så är det 6 månader sen jag och du hooked up!
Dessa 6 månader har varit upp och ner för oss, men det har fått oss dit vi är idag.
Jag saknar dig verkligen så innerligt, önskade verkligen att du var här, så vi kunde mysa och bara vara tillsammans, denna dag. men du kommer snart, endast 5 ynkliga dagar kvar! men det är fortfarande jobbigt.
men i suck it up. SES SNART PUMPKIN! :) <3


hejdu!
är så sjukt trött, igår så var det lite jobbig dag, det kanske man kunde läsa från förra blogg inlägget. men men, stack hem till ett par vänner till vår familj vars mamma har dött för några dagar sen, r.i.p. Det var verkligen jätte jobbigt, alltså jag kan verkligen inte sätta mig i deras position, det är så sjukt jobbigt att mista någon man älskar. så jag visste inte vad jag skulle säga, så jag satt där helt tyst.
eftre det när klockan var runt 22,00 så åkte vi. Jag skulle hem till amanda för där skulle jag sovis. Var skit död när jag väl kom dit, men när vi väl skulle lägga oss så gick det helt plötsligt inte. Så vi satte på tv och såg att det var slutet av filmen gossip. Så amanda tyckte att vi skulle börja se den, så eftesom hon hade den hemma så kollade vi om på den. Efter det så säger hon klockan tolv på natten, aa jo jag är hungrig ska vi käka? haha, och då börjar hon och ska käka, hon var så gullig så hon gjorde till mig med(A) . älskar dig! hihi. efter det så är hon mätt och belåten så vill hon natta. haha och där sitter jag hur pigg som helts, och ska försöka sova. Men då skickar jag sms till baby och då säger han att han har svarat skit långt på facebook. Så sitter där vid datan och sånt. efter det så är klockan runt 02,00 då är jag döööd! så jag sover. runt 05,30 så väcker amanda mig med vääärsta upphoppet. hon typ drömde något skit creeeeapy. Så jag ska ju vakna runt 06,30 egentligen men nej nej. Amanda började med sitt snack, aa men anosha du kanske ska upp och duscha nu va? du kommer att bli sen. och såå fortsatte hon ända tills jag gav upp och vaknade och hoppade in i duschen.
Men men, sen så var det skola, var allmänt död i skolan, fick ju knappast någon sömn.
ska typ gå och susa nu, är hur trött som helts. så natti natti, skriver mer senare kanske :)

min count down skriver jag i andra inlägget! haha, men som ni vet ju så är det endast 5 dagar kvar. skriver det ifall jag ej skulle logga in senare. :)

i miss you so much!

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: nathalie

anosha hjärtat.. du är läskig! RIKTIGT läskig.. tell you why later, men hoppas vi hörs mer under veckan! Take care so long. Puss!

2007-10-08 @ 23:27:10
URL: http://nattow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0