åhhh

hejdär!

kroppen sviker mig så himla mycket. är så slut i både kroppen och huvudet. Jag orkar inte mer, vill sova ut nu. Hoppas verkligen på att svaret blir bra idag. Pumpkin, det ska gå bra, eller hur? :) . Gotta keep my head up! Ifall jag tänker negativt så kommer det att övervinna mig, och det får jag inte. Måste se allting postivit fastän det är negativt, måste lura mitt psyke, för att jag ska klara mig fysiskt.

Idag så har det egentligen inte varit så mycket. Vi hade sportsday idag, och vi hade dans. Det skulle varit mycket roligare än vad det var ifall jag skulle varit friskare. Men jag kämpade så gott jag kunde och försökte göra stämningen bra fastän jag själv är dyster inombords. Kändes som ett spel, teater. Jag var glad och skojade med flickorna, men jag egentligen står och grubblar över något som verkligen slår ner mig. Men jag måste måste kämpa vidare.

Jag ska vara med pumpkin snart. Ska gå och fixa till mig och bli lite piggare, och det ska jag bli genom att ta en varm dusch, och bara försöka "vila ut" mjo låter fult men i duschen. haha. Men men, ska få min present utav honom, hihi. Han säger att jag kommer att gilla det, jag tror att jag kommer för så pass bra han känner mig så är det säkert något jag kommer att älska. Och han har redan sagt att det är något jag har velat få, så det måste var något jag verkligen vill. I just dont know what it is :P.

Beccs älsklingen kommer snart, vilket är så himla skönt. Du vet inte vad jag gå igenom just nu, men vi får ta det när du är här. Vet att du gör mig pigg på ett sätt som ingen kan. Fastän vi inte är släktingar eller något med blodet och göra så är vi som systrar i våra hjärtan. Du gör mig så himla varm Beccis, och snart ska vi ses! Vi ska ligga i sängen och snacka tills det blir ljust ute, som vanligt och jag ska köra mina "wake up sunshine" Haha, vet att du ej gillar det, men you dont mind, right? haha. Ska bli så himla skönt och bara prata ut med dig när du kommer hit. Att få vara mig själv, och inte spela några spel, och bara säga som det är. Är så glad att jag har dig och min pumpkin. Vad skulle Nosha varit utan er två? Ni två gör mig till en starkare människa, ni gör att jag står ut.

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

älskling :D så glad jag blir! JAa, snart kommer jaaoooggggggggggg! ÅÅh wake up sunshine >.

2007-10-16 @ 18:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0