ordspråk

hejsan!
Är lonley, pallade ej gå till skolan idag. Men men, inget speciellt som har hänt faktis, det gamla vanliga skitet ju.
Nej, jag orkar inte ens blogga, ovanligt men sant. Ska ta och skriva på historian, bäst så. Jag är inte säker men jag tror det var min redovisning idag, bläää!
Har kommit på en liten sak, att jo ögon kan ej ljuga. din mun kan säga tusen saker, men det är endast ögonen som säger sanningen.
Jag menar när man ljuger så oftast så undviker man ögonkontakt, för att andra personen ska ej se igenom en. Det värsta är ju att ljuger man för någon som står en jätte nära så både ser och hör man det. Det går ej att undvika. Min mamma säger oftast en sak, eller egentligen så är det en persiskordspråk , kommer se fult ut men du kmmer att fatta "Det är inte molnigt hela tiden, solen kommer att komma fram inom sin tid" Och det är ju så. Ljuger du så kanske du lyckas, fast med en liten stund någon kommer ju på dig after all, någon gång. Så man ska vara försiktig när det gäller att ljuga och sådant. Åh jag är så duktig jag (A) haha . skoja!
Men men, nej nu har jag fått skriva lite, kanske skriver något mer sen.
Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: jooy

i love you!

2007-11-12 @ 18:31:20
Postat av: beccs

i also love you!

2007-11-12 @ 21:28:51
Postat av: jooy

jag älskar er båda :p

2007-11-14 @ 23:52:49
Postat av: nosha

haha, älskar också er två ! gaah längtar galet till jullovet! :D.

2007-11-17 @ 19:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0