oppinions

hejsan !
till skillnad från igår så mår jag mycket bättre. Närhet och kärlek från folk kan få en att må mycket bättre!
Men men, idag var skoldagen som vanligt lugn, men jag var så himla irriterad på morgonen . Vi hade basket och jag var så oerhört irriterad på en viss person att jag stog och planerade hur jag skulle kasta basketbollen på näsan på personen att den skulle brytas av. Men så som jag är så har jag inte det i blodet att bli sådär aggresiv, det är faktis lite synd tycker jag. För jag skriker inte eller så, jag "förhandlar" men jag vet inte som tania sa jag kanske ska ta ut min "HUH" sida, "macho-man" sida, eller?
Men en sak jag bara måste skriva om är personers kommentarer de säger. Att folk "got the nerve" att säga typ "Du har inte en fin klädstil du kan inte matcha din kläder" men vafan, keep it to your self, jag vill inte höra vad du tycker om min klädstil! Och har det någonsin slagit dig att jag kanske inte gillar att vara sådär "perfekt" att jag måste matcha allting. Jag har sagt detta innan och jag säger det nu också, JAG ÄLSKAR FÄRG och jag älskar att mixa olika färger och det är min egna klädstil som jag tycker inte att någon ska lägga sig i?! Är det verkligen så himla svårt att förstå?! ... tydligen!
Men nej nu ska jag gå och göra Bosse sällskap .
En sak till, jag tänkte på detta igår det var att, ifall man är i ett förhållande och kan inte ha tråkigt tillsammans, så är det ändå ganska dåligt. Jag menar man kan ju inte alltid ha kul och göra något. Som typ vänner, man kan ju ha tråkigt med dom, man har inte pinsamtystnad med dom. Och det är också så det ska vara. Att man SKA göra något hela tiden, men men det är bara vad jag tycker. :)
Och en sak till, Nattow hör av dig så snart som möjligt vi måste göra om det vi gjorde sist. Snacka och bara få vara arga tillsammans. Plus att jag ska få skratta lite åt dig när du fick dina ryck för att en viss person gjorde något. HAHA. sötnos!

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: nathalie

haha åh din geek, sluta retas! jag ringer dig senare ikväll, pusspuss sweetie :)

2007-11-21 @ 16:53:18
URL: http://nattow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0