kvällens outfit!

hejsan du!
Igår så var det pretty boring inte alls som jag trodde att det skulle bli, men vad ska man göra?
En viss person, som jag vet vem det är skrev "rätt ful klädsel om jag får säga mitt, skärpning!" Det fula är ju att jag vet exakt vem du är. Men du är så himla dum och tror att jag inte vet det. Håll dina kommentarer för dig själv. Men som sagt vissa människor har inget liv, och vill bara slänga ur sig några kommentarer. P.s Du är så patetisk, sur endast för att jag umgås med ditt ex, haha. Men men ...
Nu ska jag hem till moster och fira lillen! 
 

1. lila cardigan, grå/grön t-shirt, en blå jeans klänning.
2. rosa strumpor
3. bruna strumpbyxor
4 hjärthalsband
5. svarta örhängen

Tjingeling, skriver när jag kommer hem.
btw, jag köpte jackan igår nattow ;) HAHA :D min älskling reflex!

Peace&Love, Nosha♥

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: din pumpa

kan inte du lägga ut bilder på när du sätter på dig kläderna ;)

2007-11-25 @ 23:45:54
Postat av: en vän!

hur patetiskt är det inte att lägga ut sig som att du vore hennes kille och skicka in något sånt. Ofta han skulle skriva så? Ursäkta men du, väx upp!

2007-11-26 @ 17:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0