kan det bli värre?

hejsan !
Jag har ryggverk plus mensverk, jag menar det värsta som kan hända min kropp. eller nej inte direkt. hade jag haft knäverk också oh my då hade jag varit en död människa. Skulle nog inte klarat av den sorts pain. Aj nej tack. Så skönt att knäna inte gör ont. eller dom gör ju ont men inte så att jag skulle klagat! :P
Men men, nu måste jag berätta vad jag gjorde igår!
Jag och Rosa hade missat danser så vi tog igen det igår. Vi tänkte att vi skulle testa på något som vi ej gjort innan, och vårt val blev "Top Rocks" jag säger endast en sak! MY GOD! :P haha. det där jälva hopperiet gjorde så att min rygg blev som den blev. Man dansar det med typ gamla shaft musiker, vet ej ifall ni har hört det men aa.
Men det var kul, verkligen men det var svårt att få in "salsa steg" när dom hade hopp musik :P . alltså musiken var alldeles för hype för att man skulle dansa lungt. nej men ändå.
P.s vi kom också på dans läraren har en "affair" med en av dom tjejerna där. Han var så himla "all over you" alltså liksom tog och skulle hålla på. nej usch sånt gillar vi inte ju! Han kom fram till mig och skulle visa hur man gjorde ett steg , och ja gick hela tiden mot rosa,och ba"alltså jag kan... ehm jag kan?!" typ "Dont touch me you ass!"
Haha, fan va vi garvade alltså det var verkligen skit kul. Tack sweetie för igår! :D
Och nu till idag;
jag gjorde inte så mycket idag var så oerhört död, min kropp är slut, mest ryggen kan inte sitta eller så, måste ligga ner så jag stack hem tidigare och struntade i "stress grejen" vi skulle ha en föreläsning om stress i skolan, och efter den skulle dom visa en film, och det var "American history X" har redan sätt filmen , GRYMT BRA!
Men nej nu ska jag ta och käka något och bara deppa över min mens och rygg.

en top rocks video som jag hitta :) 


Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0