fredag!

tuddelido söta läsare!
Och ja, jag är verkligen på underbart humör! Fastän jag har haft mina anledningar till att vara nere, men nu har jag varit uppriktig mot mig själv och andra och sagt som det är, och nu känns det verkligen som om jag är helt jäkla relief! Men men, skoldagen började med att jag fick springa fram och tillbaka för att jag skulle kolla upp det med health control och nej jag hittade inte så jag fick springa upp till klassrummet och få hjälp utav tania!
Sen så var det engelska var knappast med, och sen historia som btw någon kom och tog foton på oss. en i klassen nämner inga namn , verkligen stod och poasade to the camera, och vi skulle bete oss "normalt" och ja, jag kom med mina stora breda leenden och visade alla tänderna ;D haha. följt efter det var de matte.
Sen fick jag skjuts hem utav B. Skit skönt och åka bil för en gångsskull! haha.
Nej men ikväll blir det ta det lungt och plugg nu först och sen mys med B. Och sen imorgon jadu då släpper vi flicks loss hemma hos Ilkay för vi ska fira henne! Så partaj imorgon efter dansen, hoppas jag inte är allt för död efter dansen. Speciellt med min knäverk idag har haft det. Från ingenstans, men inte alls så ovanligt.
Men nej nu ska jag och ta ge denna dator till Lillebror, så jag får tyst på honom!
Plus en nyhet ! Eftersom det är första december imorgon så ska jag göra min egna julkalender här! Surprice surprice imorgon då ! :D
hade underbart, och en grymt skön helg!

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0