ähj!

hej.
Jag är så enormt trött idag!
det värsta som kan hända mig är att morgonen börjar dåligt! Blir det så, så jaa då är det skit HELA dagen! Jag försov mig, och jag skulle ha prov men som tur var hann jag med den. Men miniräknaren var inställd till bråktal och sånt skit, så jag kunde knappast använda den. ÅH! Blev så sjukt irriterad, ville bara skrika och riva sönder provpappret. Men men, hur det gick? mjo... det blir nog G HOPPAS JAG! Men men, ska iaf byta mattegrupp. Hade också utvecklingssamtal idag, och jag hade allt typ good och excellent förutom MATTEN, och jaa det är ju självklart! Fan, jag behöver verkligen seriös hjälp med det, finns inget värre och jobbigare än det. Det jobbiga är ju också att det är på engelska, skit jobbigt att tänka matte på engelska. Men men ..
Det var tänkt att jag skulle till VIP kvällen på Adidas, men jag vet inte ifall jag har någon lust eller tid.Försöker verkligen plugga så mycket som det går. Vem vet jag kanske ändrar mig i sista sekund?
Men nej nu ska jag plugga på historia och civics.

En sak till jag bara måste skriva in och det är om mig. Det handlar om hur jag har kommit till liksom en plats i mitt liv jag är så enormt emotionell, har ingen aning om varför!? Känns bara som om jag är nere, eller helt enkelt död inombords. Försöker vara "hypad" så gott det går, men jag ger ändå upp ganska snabbt. Jag är inte heller den som vill få "hjälp"eller alltså snacka med någon om det, eller nu ljuger jag men jag menar då förutom Beccs och Bosse. För det känns inte som om någon förstår mig på de sätt som dom gör. Jag spelar inga spel med dom, det är uppriktighet hos dom, även ifall det skulle ta sin tid så säger jag det tillsist.
Gosh, vad händer med mig egentligen? :/

Peace&Love, Nosha♥

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

baby.. :/ call me !

2007-11-27 @ 19:37:16
Postat av: Elma

jasååå anosha ,...- så jag e inte på din lista med folk du kan snacka med ? :S:S :(

2007-11-28 @ 10:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0