tofflor!

hej igen!
Jag tänkte komma med ett tips som säkert ligger också hemma hos dig, men ifall det ej finns så gör det väl ändå inget ifall jag skriver ner det här!
Och det är att skaffa tofflor! Söta mjuka och sköna tofflor. Är som besatt utav tofflor, har tusentals här hemma, och jag fick ju ett par nya utav Kristina (B's mami). Och dom är så über sköna, så söta också med dens blommor på. De är vita med, rosa och vita blommor på tillsammans med gröna grenar, eller vad heter det nu igen .. haha, har glömt ajja!
 


Men jag kollade på Have2have där det finns budget pris med fina saker, och där hitta jag ett par söta och de ser ganska mjuka och sköna ut, för endast 149;- som ni ser på bilden är de röda med brun textil "stuff" på. Haha, har tappat svenskan, 
har glömt en massa saker idag känns det som!




Nej nu räcker det med bloggandet, för lillebror ska tydligen ha datan! Gaah, när jag får anti virus stuff till min data,så är jag out of here, och med det menar jag från lillens rum! För igår fixa papps datan och nu väntar jag bara på anti virus something something och sen så kan jag använda internet till det! Så skönt det ska bli.
Och en liten sak till, nyårs firandet kanske blir a la helsingborg style tillsammans med flicksen där. Och det kommer blir så himla kul för Beccs ska bjuda dit alla vänner, och Beccsi fyller också år då. Gaah! Nej nu ska jag bort! Ska köpa naturgodis så jag har något att knapra på, i hate you mens!

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

DU KOOOOMMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2007-12-27 @ 23:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0