MISSHANDEL I SKOLAN!

hejsan!
Jag är jätte ledsen ifall jag ej skrev in någon lucka i'm so so so sorry!
Lucka 14+ julklappstips, kommer KANSKE senare. Är verkligen inte på humör. Men såg denna på youtube precis. HAHA och guess what jag är med i den! :O haha. Nej men det är ett klipp där det visas hur jag förlorar på blackjack och jag ska få straff för det. SMÄLLAR PÅ HANDEN! ajjj, gjorde så jäkla ont, här kan ni också höra hur adnan och durgam misshandlar lilla mig! Jag menar allvar, tyck synd om mig! P.s ett stort bevis på att jag suger i alla spel jag någonsin kör. Har verkligen ultra otur. Och jag ville inte ens vara med, och när jag väl var med så gick det så.
P.s var hos optikern idag, och ja snart kommer glasögonen :/ , kommer se ut som en nörd! Gaaah !

Juste, imorgon kommer jag nog dansa hela dagen , men jag kanske bloggar något senare efter det. Inte säkert.  Jag fick en kommentar om att jag skulle berätta vad som har hänt mig osv. Men det är verkligen inget som jag känner för att berätta. Jag säger bara att det är personligt helt enkelt. Och jag hoppas att ni respekterar det. Och att jag är väldigt stressad och har en massa press just nu över mig. och det är som sagt väldigt jobbigt. Så ifall jag ej bloggar, så var inte oroliga JAG LEVER! haha. Är bara trött, vissa saker kan verkligen tynga en så mycket att man blir trött helt enkelt. Men men. kolla nu på klippet och skit i mig ;P .
Ha en underbar helg!


Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: anonym

hallå? ursäkta!
Man borde faktiskt anmäla det där. Man tror ju inte att du dirket skrattar när någon kramar om dig? shit, patetiska folk kan vara!
En liten sak också ifall du vill hålla något hemligt så ska dt vara så helt enkelt!
hade bäst sötis :) . din blogg är bra, synd att du inte är så aktiv längre :/ . Pusz

2007-12-14 @ 18:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0