... men passar dessa då?

Hej igen!
Är på bra humör som sagt så jag tänker slå på stort och skriva ett till!

Jadu, idag så kom jag till skolan runt 11,30 tiden, direkt så käkade jag med flicksen. Eftersom det är projects week så är det lite halvt drop in. För att man har inga direkta lektioner. Som tur är! Men men, när vi väl hade slutat så hade jag blivit fast klistrad framför datan, om inte vad jo ett spel. HAHA, jag satt där och vägrade gå bort. Det är grymt kul, kör du också LÄNK! Nej, men jag garanterar dig att man blir som besatt utav det. Till slut så fick Ilkay bort mig med att hon säger att hon hänger med mig till Papps. Skulle kolla på glasögon IGEN. har gjort det nu vartenda dag denna och förra veckan, typ? Och det är samma fråga heeela jäkla tiden ifrån mig och det "Men passar dessa då?" dom på synsam måste ha tröttnat på mig. för nu känner dom mig och hälsar skit gullig. Så söta! men men, hittade däreomt mina glajjor på synsam här i handen faktiskt. Så aa det blir dom helt enkelt! :D
Men men, efter det så fick vi as mycket bullar för pappsen känner dom på ett cafe nära hans jobb så han får  ju hjur mycket som helst! P.s ska söka jobb där faktiskt. Wuho tror att jag får det för att pappsen har pratat gott om mig och så. Wuhoooo! :D äntligen jobb? snällaa!

Men men, sen hände inte så mycket mer, förutom att jag stack till centrum kolla glasögon där och sen köpte blommor till mami, och nu är jag här!
Ska baka lussebullar imorgon, yes äntligen lite jul stuff! haha. Men men, nu har jag skrivit ett nja lite långt inlägg så det räcker. Men avlsutar med en skön låt som jag tycker är så dödsskööön!


Enjoy the sweeeet hazel sooong!

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0