make it work

hejsvejs!
Alltså igår fick jag musik utav Joy, och i allt det fanns det en låt, "Ne Yo- make it work", trodde att jag aldrig hade hört den, men så fort jag satte på den så kom en bild fram, guess what?! 
Jo när, Sabra och Dominic dansade till den, vilket också var det bästa i hela "So you think you can dance" uppträdande, verkligen BÄST!
Och texten är så himla gullig, P.s är min ringsignal nu också (A) . haha.
En annan låt också som jag har fastnat för är " Shayne ward - No u hang up" videon är så ultra sensuell, and i love it! så himla mysig och underbar, att man önskade att B var i närheten, haha :) . Men men, nu ska jag lägga ut både två videorna så får ni gärna skriva in en liten kommentar om vad ni tyckte om dom. P.s "No u hang up" är också min ringsignal, fast till en speciell person, mohaha. tänk gärna ut vem! haha fast det är så himla uppenbart.

detta är då deras underbara performance! Sabra och Dominic med "Make it work- Ne Yo"
 
detta är Shayne Ward med hans nya låt "No u hang up"

Enjoy the music and the performance!
en liten p.s till, JAG LÄNGTAR TILL HELSINGBORG SOM IN I &%#)%=&!  Längtar efter tre sötnosar som jag har saknat så otroligt mycket. Speciellt en person som jag snaart inte träffat på ett helt jäkla år, vafan! Elma, i miss you. Beccs och Joy, ni vet redan vad jag tycker, hihi . det ska blir så kul med er ! Love you guys!

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: ELma

I know U miss me :D:D SAKNAR DIG MED!!!

2007-12-15 @ 23:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0