lussekatastrof!

Hejsan på er! Eller snarare sagt Godnatt!
Jag som ska upp tidigt imorgon, och ja jag ska verkligen komma i tid också! Ska blogga bara lite snabbt.
Japps, idag så bakade då jag och B, och vi som trodde att det skulle gå bra och allting vilket det gjorde det... ett tag! haha. Nej men det gick verkligen bra tills vi sätter in dom i ugnen och det är tydligen fel med värme something something... haha. De blir hårda utanpå och inuti är de helt ogjorda. Fastän de är så, så äter jag ändå två jätte småtingar. VAR TVUNGEN, vad ska man göra liksom när man är en lussebulle älskare?! :D haha.
Men imorgon ifall jag hinner så sätter jag in några foton, och något foto där B leker lite omogen med deget, haha. Skit kul dag. Verkligen JÄTTE KUL. Har ingen aning om hur många gånger jag har sagt det ordet nu, alltså "Kul" haha. Sa det minst 10000000000 gånger när jag såg att B hade köpt Wii, gosh så sjukt kul! HAHA. Nej men jag rekomenderar det spelet som in i!
Så bra att de har gjort ett spel där barn/ungdomar kan nu röra på sig när de spelar, så de ej sitter där framför ngn skärm och bara latar och gör inget mer än att knappa runt. Så bra gjort där Nintendo!

En liten grej jag bara måååste skriva in! Det är hur tjejer och kanske även killar, (vet inte någon, men det finns) som inte vågar prata med sin partner. Hur jobbigt är inte det? Ifall man älskar sin partner och man delar allting med henne/honom, varför vågar man då inte berätta och säga hur den personen egentligen känner. Det ända jag tänker är hur falskt det ändå måste vara. Att gå runt och vilja säga något men gör det inte för att man är "rädd" över hur den andra ska reagera. Nej då älskar man inte varandra, hur kan man göra det när man ej kunna vara sig själv när man är med sin partner? Älska, nej det är för starkt för att sägas så, man måste kunna vara sig själv, kunna vara bekväm med sin partner. Eller har jag fel? Men jag ska inte dömma för jag känner en hel del som har det såhär.  Och ta inte illa upp, de är inte det jag menar. Vill bara att ni ska kunna öppna er så som ni berättar till mig. Ställ honom/henne mot väggen och säg "Ja såhär ligger det till jag vet att du ej kommer att gilla det, men såhär är det..." Och så är det bara. Så pojkar och flickor let your inerself out! Kan man säga så? haha.

Nej nu blev det för långt inlägg, har ju hört att folk klagar på att jag skriver böcker här i bloggen, inte meningen men ibland blir det så när fingrarna knapprar iväg.
Imorgon är det ett litet framförande slut grej för project week och sen christmas show, som senare kankse kommer någon video till, och sen så blir det avslutning, tack och lov och sen är det JULLOV! Efter det ska jag nörda mig och spela Wii haha med B. Och sen skulle jag nog träffa Jennifer tösen!
Sen blir det nog mys.
Ilkay glöm inte på lördag! Gosh har så mycket att göra då, hoppas jag hinner :| . Men nej nu ska jag sluta! Godnatt på er alla söta!

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: jenny

svar: tack så mkt för din kommentar, ja jag kanske borde gå och kolla upp det, det är verkligen skit jobbigt att tappa håret speciellt i denna utseendefixerade värld som vi lever i..

go natt!

2007-12-19 @ 23:42:25
URL: http://jennyslife.blogg.se
Postat av: Alexandra

han är 18, alltså 89:a
och jag är 92:a :)

2007-12-19 @ 23:57:40
URL: http://ungmammafemton.blogg.se
Postat av: Tu Madre

tack tack

2007-12-20 @ 00:01:21
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: beccs

tror du inte jag fattar piken?

2007-12-20 @ 12:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0