Lucka 9

Godmorgon sötisar!
Är fortfarande trött i kroppen efter all dans, slit och svimmandet igår, pust! haha.
Nej men nu ska jag inte uppehålla dig med att klaga på hur trött jag är :) , skriver det i nästa inlägg (A) , ifall jag hinner, ska plugga till historian "The French revolution" gaah! prov imorgon, men jag kan ändå det viktigaste, kanske bara de små detaljerna jag måste finputsa på :) .
Andra advent btw, men det visste ni väl? (A).

Lucka 9 Klicka här

Låten är en duett, jag hade aldrig hört den förens förra veckan. Inte så pjåkig faktskit, men man har hört bättre med de två personerna, haha. Ajja men skitsamma enjoy the song! :)



Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0