Lucka 7

hej på er sötnosar!

Dagens skoldag har varit pretty lugn, var bara på två lektioner. Däremot var morgonen riktigt jobbig! Det börjar med att jag försover mig och jag har ingen vidare lust att ta mig ut ifrån sängen men när jag väl gör det och jag fixar mig och springer som en dåre till bussen så missar jag den. At that point så tänkte jag det kan inte bli värre, men så fort jag kommer till skåpet så letar jag efter nycklarna "Vart finns dom?" Jo hemma! Gaah, skit jobbigt!
Men men, nu ska vi lägga ut dagens låt !

Lucka 7 Klicka här

Ett måste är det, skit rolig låt, garanterar att du kommer att garva sönder dig! haha.
Nu blir det heroes, wuho!

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: nathalie

hahaha stööördaste låten ever.. you crazy one :)

2007-12-07 @ 17:15:46
URL: http://nattow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0