Lucka 5

Hej på dig !

Ja, jag försov mig och jag väntar på att tiden ska gå lite så jag kan ta min buss och sen gå till matten! haha.
Men men, Jennifer kom igår hit och ja "vi" bakade fastän jag inte lät henne röra mina muffinsar. Som sagt my own speciality :) haha.
Men men, nu ska vi över till julkalender och dagens låt är... ja döm själv! hihi .

Lucka 5 Klicka här

njut utav låten och tänk dig att snart är det för fan jullov! :D fy va kul det ska bli alltså, så skööönt! Haha, nej nu ska jag ta och kolla lite på sl, och se när bussen går så jag kan åka till skolan.
hihi btw, det är assembly idag ettornas hoppas det blir så bra som mr spires för väntar sig! :|

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Fridah

niiice :)

2007-12-05 @ 10:56:02
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: nathalie

haha, du är sjuk. Men vad vet du, det kanske var exakt det jag fick? ;) mohahaha. PUSS

2007-12-05 @ 12:22:17
URL: http://nattow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0