Lucka 2

Hejsan sötis!
Jag skriver lite senare om min helg men först och främst så ska vi börja med att lägga ut lucka nr 2. En klassiker, har du inte hört denna så vet jag inte vilken planet du kommer ifrån. :P, nej jag skoja, du kanske inte är musik medveten who knows?

Lucka 2 klicka här
Enjoy the music, och nu över till första julklapps tipset!

Tips 1 :
Jag tror inte att jag är den ända som tycker att det är as svårt att köpa julklappar när man inte vet vad den andra vill ha. Men nu ska jag ge ett tips som jag tror faktis många skulle faktis uppskatta.
Det är Body butter ifrån the body shop. De har olika dofter och sådant väldigt skön och fuktig. Speciellt till nu när det kommer att bli ännu kallare och huden blir torr så är denna verkligen excellent! Jag har den själv, med "Brazilian nut" luktar verkligen as gott, men som sagt det finns andra också. Det är 200 ml och den kostar endast 165 ;-. Värt vartenda öre ! Men till julen så har det kommit en ny doft och det är "Rich plum" det sägs att den ska vara fuktigare än de andra så ifall personen du ska köpa till är ultra torr, varför inte testa på den? Den kostar 239;- och är också 200ml.

Passar egentligen till vem som helst mamma, syster, kompis, varför inte bror, pappa, och pojkvän/flickvän?
Hoppas du gillade tipset, och nästa tips kommer den 4;e .

Hadebäst tills lite senare!

Peace&Love, Nosha♥

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

body butter låter sweet, men vad gör stackarna som inte tåler parfym eller andra tillsatser som alltid finns i sånna produkter
? ;) you know me and my skin dude.

2007-12-02 @ 19:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0