Lucka 19+ julklappstips!

Godmorgon, eller god eftermiddag kanske? :) .
Hur står det till idag?! Själv så är det hääärligt! Har fått sova ut idag, vilket var väldigt skönt. Men jag känner mig bara lite krasslig, kanske sjuka påväg? Oh no then! Men, det går inte att undvika, mami där hemma är sjuk, och även B. så vad ska man göra? :D . krya på er ;D.
Men men dagens låt har jag aldrig hört förr, men men det är B's request så kör på bara!

Lucka 19 Klicka här

Jag har varit för tusende gg jätte dålig på att uppdatera julklapstips så idag kör jag på en, fastän det är inte en jämn dag!
Dagens julklappstips är underkläder! Det bästa med underkläder är att det finns så mycket utav de, och olika! Stort utbud helt enkelt. Det finns en massa på nelly.se Och julens modeller på sidan är Annie bing och Musse. Plus Maragrita som var med i årets topmodel och som kom tvåa! So check it out.

Här är Annie, i Miss sixty underkläder både bh och trosan. Paketpriset att köpa de två tillsammans är 898:- Men endast bh kostar 599:- Och endast trosan kostar 299:-

Här är hon igen med rosa Calvin Klein underkläder. Tillsammans blir det sammanlagt 748 :- Endast Bh kostar 499:- och endast trosan kostar 249:- Finns även i grå färg!
Margarita har på sig något som liknar det fast lite biligare. Det är DKNY och kostar 698.- och du sparar 26% för det är paketpris på det här. endast bh kostar runt 399:- och endast trosan kostar 299:-. Det är grå spets med en urgullig liten vit rosett på trosan. Väldigt sött tycker då jag!


Här har vi musse i röda björnborg kallingar som jag tycker passar perfekt till julen,med tanke på färgen då. Som kostar 249:-

Här är både Annie och Musse, men jag var inte så förtjusd i Annies underkläder så jag skippa de,
och tänkte mer på vad Musse hade på sig. Och det är ett par Calvin Klein, som är lite fräcka med lite små detaljer på själva märket. Klicka på fotot så blir det bättre att se.

Här har vi Annie igen med Hanky Panky underkläder. Röda och perfekt till julen! Tillsammans kostar det 699:- Endast bh kostar 510;- och endast trosan kostar 189:-





H&M har också kommit med en massa, men det var inte så myckt tyckte jag. men det bästa med Hm är att det finns fina, men man måste leta fast när du väl hittar så är det billigt och bra. Som den här som jag hittade precis. Det är en Push-up bh, som kostar 98:- och hotpantsen kostar endast 59.50:- Fint och bra. Du kan gå in och kolla mer på H&M här för att leta vidare!

Nu har jag bloggat klart för idag. Lite längre än vanligt, right? Men hoppas du gillade tipset! :D hade bäst och snart kommer B hem så vi kan baka lussebullar! Mums, va gott det ska bli !

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: nosh

Hejsan!
Jag vet att det ej gick att klicka på luckan igår. Men försök nu, nu går dt för jag har kollat upp felet. Så click away ! :) .
hade bäst! /Nosha.

2007-12-19 @ 13:29:25
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0