lucka 18 +julklappstips!

Hejsan gullunge ! :D
Japps, idag är jag på super humör, men ändå lite sne. men men skit i det ! Nu ska vi alla vara glada, för snaaaaaaart är det jul och då är ju nääästan alla glada, är det inte så? Men det är bara en "typsik" julgrej, att alla ska vara glada, en liten fråga är det en regel eller är man bara ultra glad för att man ska få klappar? :P. i dont get it! . Men jag klagar inte jag älskar julen. fast här hemma har alla varit lite allmänt sega inte ens börjat pynta jo bara jag och endast i mitt rum. skit bra va? haha men men .. Över till lucka nr 18 som faktiskt Derya önskat sig. Hihi. Så derya this one is just for you! :D

Lucka 18 Klicka här

Och nu ja, övertill julklappstips!
Dagens tips är då, smycken!! :D Säg mig vem ÄLSKAR INTE smycken? snälla säg för då måste det vara något knas med människan. Nej jag ska inte dömma och ja det finns folk som ej gör, men många gör det iaf dom jag känner ? Men iaf till mamma, syster flickvän, eller en tjejkompis. ja detta tipset är väldigt feminint men till killar finns det också. Varför inte köpa Kedja till killen? Armband, mycket fint så det kanske kan matcha klockan?
Jag skulle däremot uppskatta väldigt mycket ifall jag skulle fått halsband, nya fina örhängen eller varför inte en fin ring! Åh diamonds are the girls best friend. Så sant, så sant sviker en aldrig! Så ut med er och köp smycken! :D.
P.s det behöver ju inte vara något överdrivet dyrt, på guldfynd så har dom en massa olika till olika priser och mycket fint utbud. Läs den meningen igen, och skratta . Fyfan skitsamma, kööör bara!

Skirver i nästa inlägg vad jag hitta på idag! :)

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: derya

SKIT SÖT :D DU LYSSNA PÅ MIG :D WOHHOO HAHAHA

2007-12-21 @ 11:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0