Lista!

Hejsan! Det var ju ett tag sen jag kasta in någon lista så here it is!

Favvosajt: http://nosh.blogg.se
Här bjuder jag mamma på middag: hemma, och gjort det själv. Skulle uppskattas!
Favoritförort: Inte förort direkt, men skåne? haha
Fikar gärna på: ESPRESSO HOUSE
Bästa lunchställe: kommer inte på någon just nu!
Favoritgrönsak: broccoli
Favoritfärg: lila, röd och brun!
Bil: inte än, men det kommer ...
Världens bästa nu levande konstnär: ?
Musikstjärna jag vill träffa: Billie joe armstrong!
Favvoskor: Converese
Klädkonto per månad: det beror på
Motionerar: ofta!
Dansar helst till: musik
Senaste fyndet: örhänge för 10 :-
Bästa färdigmaten: sushi, men är det färdigmat?
En bra gå bort-present: vita blommor
Älsklingsljud: "Haj baby" ( Hejet MÅSTE vara med skånsk dialekt )
Senaste upptäckt i Stockholm: fisksätra, Ilkay!
Mitt sämsta köp nånsin: Allt som jag har köpt och aldrig användt?
Senast lästa bok: Läser en nu, "Hon går in i tavlan, ut ur bilden"
Hår: brunt med slingor och tunt
Musiksmak: Allttttt
Favoritårstid: sommar och riktig snö vinter!
Viktigaste ägodel: converse, och dom jag älskar!
Bästa vännerna: Beccs, Elma och Joy
Vad gjorde du kl 08 i morse? Zzz...
Vad gjorde du för 15 min sedan? kollade runt på blogg.se
Vad har du druckit idag? vatten och mjölk.
Vad var det senaste du köpte? en tröja från vila.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? lust vid första ögonkast!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0