kids and engagement?

Hejsan alla söta!

Ja, som ni nu alla har SÄKERT märkt så är det mycket frieri och barn påväg, eller är det bara jag som tycker så?
Barn hit och dit, vafan kom kändisarna på nu how to make a baby? Man börjar undra lite på vad som är på gång. Haha, inte för att det skulle vara något.
Men nu strax efter Jamie Lynn så får man höra utav samma källa att Jennifer Aniston också är gravid, och Helena Seger (Zlatans flickvän)  är höggravid och bildbevis finns det också! Här tillsammans med Zlatan och lillpojken Maximilian
Fergie som är tillsammans med hunken Josh Duhamel sedan tre år tillbaks ska ha förlovat sig. Så congrats till er två turturduvor!
Och en nyhet till som är ändå lite sen men jag vill påpeka är att greys anatomy "Izzie" Katherine Heigl ska också ha gift sig tillsammans med sin nu man Josh Kelley som är två år yngre än henne själv. De gifte sig dagen före julafton. Grattis, Grattis!
Men nu vill jag göra en liten lista på hur många som är gravida just nu och som blir mammor till 2008!

Kändisar som är gravida at the moment är ;
♦Christina Aguilera
♦Nicole Richie
♦Halley Berry
♦Melissa Joan Heart ( a.k.a "Sabrina- tonårshäxan" )
♦Jamie Lynn Spears
♦Jennifer Lopez
♦Cate Blanchett
♦Jessica Alba
♦Lily Allen
♦Helena Seger

Så massor med bebisar blir det nästa år.  P.s jag kanske har missat någon/några så skriv gärna in!
Och en liten nyhet som jag fick höra idag på morgonen är att jag har nu fått en liten kusin till, en liten flicka blev det och hon ska få heta Ronika! hihi, så grattis moster!
Thats all ifrån kändisnytt för idag!

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0