igår och idag

Hejsan sötisar!
Japps, idag är jag defenetivt på mycket bättre humör än vad jag var i måndags, det kanske märker ni? Jag skäms faktiskt över det inlägget, men jag ville vara ärlig. Hade en väldigt jobbig julafton, men däremot igår hos B var mysig. Fick adidas sett utav honom, och utav hans söta mami fick jag tofflor, bilder på dom kommer. Anledningen till det är att jag fryser alltid så himla mycket om fötterna hemma hos B. Så jätte gulligt! :) .
Igår så stack jag, Moster Nancy och henns sötis vän Shekar ut igår. Och det var verkligen hur kul som helst, vi dansa som aldrig förr. HAHA, fötterna verker lite idag också. Men det var skit kul, jag ska försöka lägga ut en bild på oss tre ifall jag hittar.
Mamma kom också senare, men som sagt vi är ju lite ovänner just för tillfällligt så var det inte lika kul, men hon ville inte förstöra kvällen genom att ge sura miner eller något så hon spelade som om allt var helt okej, men dagen efter dvs idag så är hon tillbaka till det hon har varit den senaste veckan.
Men men idag så har jag bara legat i sängen och gjort nada, ska hem till B lite senare och se på kära Arsenal spela! Vi får hålla tummarna på att de vinnar annars är det inte kul med en sur B.
Men men, nu ska jag ta något att äta, och in i duschen få koppla av lite av gårdagens festande.
Och juste, nej ingen mellandags rea idag, får se ifall jag kanske åker in imorgon ska också byta B's present, hans bror hade tydligen köpt en likadan, dvs super mario spelet till hans nya Wii. P.s han fick ett par Calvin Klein kallingar också. Men nej nu ska jag kila och äta!

Ett litet tips!
Jag har nyligen gått ner 5 kg
, med en grej jag inte trodde skulle göra någon direkt effekt, och det är att
♦dra ner på sötsakerna och
äta en rejäl frukost och lunch, och till
♦kvällsmiddag äter jag sallad, men inte en liten eller så alltså en ordentlig sådan också. Men jag åt inte så att jag skulle spricka utan mer så att jag känner att jag är mätt.
Plus att jag dansade.
Det som jag tycker med detta är att jag tycker att det är nyttigt sätt att gå ner i vikt, men ska försöka hålla mig nu i 49kg. Inte 50 eller mer, nej tack! Men jag säger inte att det är fel, NO NO NO, dont get me wrong!
Det andra som också är väldigt bra är att promenera mycket bra, för du även motionerar plus att du kommer ut och får frisk luft!

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0