"Honey, im home!"

godnatt är rätta ordet, men struntsamma, ska sova snart men jag ska kortfatta det.
Eftersom jag ville överraska Elmisen som trodde att jag skulle komma imorgon så skrev jag aldrig i bloggen att jag skulle åka till helsingborg IDAG. så japps här är jag nu. äntligen! Och imorgon så ska jag och en helhög med skåningar fira nyår och Beccis födelsedag!
Känns så sjukt bra för nu är jag hemma! Nej men ifall jag inte slutar nu så kommer Beccsi bli lite argis, haha. Nej men bloggar lite om idag och vad som händer imorgon, imorgon! HAHA.
Hoppas er nyår blir lika bra som min, om inte bättre? haha, inte för att jag vet hur den kommer att bli nu, men jaja. haha. Vi hörs imorgon då.
Ciao!, eller som sagt godnatt, hihi!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0