besegra!

hejsan!
Nu har jag varit med mami i centrum kollat runt lite, köpte ett par strumbor, stickade ifrån cubus 79;-.
image126Trodde inte att Cubus hade fina strumbyxor eller strupor över huvudtaget men minsan det har dom! haha. Det som är också jätte bra är ju att det är billigt och är med bra kvalitée, det behöver inte alltid vara med märke, och dyrt för att det ska vara bra.

Men men, efter ett gott skratt med mamma, som blev helt chockad idag, no need to mention haha, synd om henne. Så kom vi hem. Och nu är jag här!
Jag orkar verkligen inte gå in i detalj eller säga egentligen vad eller hur det är. Tänker bara säga man måste kämpa oavsett vad. Jag gör så att för att kunna kämpa eller besegra saker och ting så försöker jag sprida glädje, lycka och skratt. Det är så jag gör, för jag mår bäst så. Jag blir glad när jag ser att jag är anledningen den andra personen har fått sig ett rejält skratt, där tårar sprutar utav glädje, det får mig verkligen att bli lycklig.
Vare sig det är cancer eller en vanlig feber så är det struntsamma vad det än är, man måste få sig själv att bli stark. Personer i din omgivning måste också vara starka med dig. Ett imunförsvar må vara dåligt och aa svagt men när man själv som personer är svag så är det värre.
Du blir aldrig frisk ifall du lägger dig ner och väntar in på döden, du blir aldrig det och det vet vart enda person. Däremot ifall du ger dig själv hopp och verkligen peppar dig själv med att du ska övervinna du ska klara av det så finns det stora chanser att du gör det, och så är det med de.

ibland måste man säga det till andra för att själv kunna förstå att det gäller verkligen alla människor...


Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Eric

Hej
Jag förstår precis vad du menar!
Nu när jag läser din blogg tycker
jag att vi är rätt lika. jag blir
överlycklig om jag ser ett leende
på mina vänners läppar! de värms
liksom i hela kroppen! nu ska du
bli länkad från min blogg ;) så att
mer folk hittar till din
underbara blogg!
tack och hej :)

2007-12-07 @ 08:27:48
URL: http://paggen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0