1 luckan!

Godmorgon sötis !
Ja, idag är det 1 december, och verkligen inte alls så långt kvar till jul, och med det säger vi WUHO! :D
Jag har inte glömt nej, och jag ska berätta lite om min julkalender, det kommer att vara 24 olika jullåtar, och varje dag blir det en ny! Plus att varannan dag, dvs imorgon så ska jag ge ett julklapps tips! Lite kul ju :)
Klicka ner, för att komma åt första luckan :)

LUCKA 1 klicka här

Jag ska skippa dansen idag, för att jag hinner tyvärr inte så jag får väl ta igen som fan nästa vecka! Rosa ifall du ser detta, hör av dig så fort som möjligt så vi kan bestämma vilka danser vi ska ta igen med :).
Nej nu ska jag gå och fixa rummet och lite sånt, sen hopp in i duschen och sen fixin, sen tar jag tåget till slussen och möter dom andra, för att ha en brakare kväll med flicksen !
Ha en trevlig lördag people!

Peace&Love, Nosha♥

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

nnnniiiiiiicceeee giiirl

2007-12-01 @ 13:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0