oktober oktober

Det här kommer att bli en underbar månad. Eller ja, minus alla prov så kommer det att bli det. Bäst av allt är att det är min månad det här! Den 3 oktober fyller min moster år, den 12:e min mamma och den 13:e är det min tur. Veckan efter det, dvs 21 oktober så åker jag till Italien, och får sällskap på flyget med min bästa Maxine och hennes kille.

Nej vet ni vad, oktober kommer att bli en riktigt bra månad! Wuho! Men.. nu är det psykology plugg som gäller!
Juste ja! Tänkte också säga att jag såg de här snygga handskarna, och jag tycker det är så himla läckert med skinn/skinn-imitation handskar. De rosa och svarta är jätte snygga, men de svarta med dragkedjan är ju super!


sexigt! De två svarta får ni mer än gärna köpa till min födelsedag. Haha!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Anonym

din dt, du skriver om BÄSTA maxine, men det enda du skriver om mig är: Saris/nöjd nu? asså DTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

2009-10-01 @ 23:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0