svar på tal

UPDATE!


bara så att ni vet så kan jag inte kommentera, blogg.se problem som vanligt. Men tänkte svara på en läsares fråga om London och primark.

jag tyckte att det fanns mycket fint på primark för ett väldigt billigt pris. Dock fanns det ett problem och att det var alltid världens kö till provrummen och jag vågade inte bara köpa på mig utan att prova först. så jag köpte inte så hemskt mycket därifrån.

I övriga london så är det ganska dyrt, och primark var ett undantag. Under mina egentligen fyra dagar (räknade bort dit och hem resan för jag spenderade ingenting då) så brände jag 4000 kr.
Jag spenderade en hel del pengar på taxi, mat och lite mer lyx än primark även fast jag blev av med en massa därifrån också.


Puss.

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Anonym

awh thanks ;)



HUGS!!awh thanks ;)

2009-03-03 @ 20:59:28
Postat av: Sabina Delanie

awh thanks ;)



HUGS!!awh thanks ;)

2009-03-03 @ 20:59:37
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: Zäta

Heej gumman!

ja metrobloggen också :(



ja usch för all snö :( vill ha våår!!



Puss

2009-03-05 @ 08:44:30
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0