work from one to seven thirty

hey you!

Nu har jag jobbat och varit sådär glad som man ska vara på jobbet. Är riktigt trött, ska ta och krypa ner i sängen snart, skola imorgon, yey(?). Tänk att det snart är helg och snart london! Tiden går fort som tur är!

Det är jobb hela denna veckan så därför får bloggen ligga på hyllan. Kommer inte att bli så mycket fashion-inlägg denna veckan men det gör inget vi får ta det nästa vecka.

P.s min moster ska få en till liten tös. och gissa ifall jag är glad?! Min lilla niocko ska bli storasyster!



(usch vad arg jag ser ut på bilderna, men det är jag inte for the record!)
Puss!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Zäta

åh du kommer ha så kul i london :D

2009-02-12 @ 20:17:36
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0