dagarna är räknade

hej alla!

Snart är mina dagar här slut, eller rättare sagt på lördag klockan 6 på morgonen flyger vi. Jag säger klockan 6 på morgonen men det blir klockan ett på natten i sverige. Det blir en lånng resa! först sex timmar till Dubais flygplats (där ska jag leta efter mina wayferes, hoppas man hittar ett par billiga på taxfree) blir lite shopping där. efter det blir det sex timmar igen till Stockholm! Så runt 6 tiden svensk tid är jag hemma i haninge.

Nu när regnsäsongen har börjat så känner jag hur gärna jag vill hem. Jag kommer att sakna värmen, drinkarna, shopping varje dag, utgång. Men jag kommer att åka till Amalfi kusten (italien) med mitt hjärta om bara några månader! Mycket resa för mig i år! Vi får se hur jag och Beccs gör till sommaren, om inte så blir det ju mot höst.

För er som inte vet så hade jag tänkt och fira min födelsedag i London, eller det blir iaf några veckor efter (till höstlovet) med några tjejkompisar. Det här är dock inte spikat mest prat, men jag kommer nog oavsett åka dit till höstlovet.

Nej nu ska jag gå och inte skriva en bok här. Puss, och vi hörs nog imorgon! :)
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Anonym

vart har du köpt den bikinin? sjukt snyyyg

2009-04-13 @ 11:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0