the best b ever

Hej på er, egentligen borde jag skriva godnatt men jag tänkte vara lite snäll och uppdatera om ikväll! :)

Ja, vi var ju på Italiano, och det var så mysigt så mysigt.
Men en sak som hände, jag bara måste berätta för er. Haha, helt sjuk händelse, men ändå så typiskt Bosse nosha thing. haha.

nej men vi sitter då bredvid två killar som  har varit vänner i 25 år och de är då runt en 40års åldern.
de sitter och tjafsar och disskuterar om att den ena vännen är alkholist, och att han är så bitter, missköter sina barn och en massa saker.
Först så tjafsar de högljudigt och sen så från ingenstans så börjar "alkholisten" gråta.
Alltså verkligen gråta så det hörs jätte högt.

Och där sitter jag och B, försöker ha det trevligt (och fnissar som fan! haha) men de inser servetrisen det och de flytta de på oss. men vet ni vad? Det var sjukt mysigt ändå, och det där hindrade inte oss från att ha kul tillsammans!

vet ni? De hade sån snubbe som gick runt och sålde roser till "paren". Vi satt och disskuterade det, tänk så hade killen då sagt "Nej, jag vill inte köpa någon ros" tänk då tjejen, stackrs tjejen. haha. Men ja jag fick ta det lugnt. haha.



outfit kommer strx!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: nathalie

du är vaken jöööö.. va göru kvinna?

2008-05-03 @ 01:31:00
URL: http://nattow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0