kavla på/acne

Jag är visst här igen!

Jag skrev för inte så länge sen att jag kanske skulle komma tillbaka men jag stack aldrig och kolla på korpen utan istället fick jag skjuts till Natta och vi stirra på Oth gosh dör för den serien den är bara så jäkla bra!
Men men, nu skulle jag vilja ta upp  något som jag har blivit kär i och det är att kavla. Yes you heard me, kavla!

Inte kavla ut bröddeg eller så haha, utan mer kläder då.
Ifall något är för långt så är det bara till att kavla upp det slarvigt oavset vad.
Speciellt med chinos det ser så coolt ut. Vad jag kommer att kavla upp mycket nu till vår/sommar är jeans/chinos och jeansjackan men också allt annat som behövs att kavlas upp.
Men som acne säger : Kavla upp! Här är lite jeans som jag gilla ifrån acne

B1:1300:-    B2:1500:-     B3:1200:-    B4:1400:-    B5:1400:-     B6:1400:-
image476

B7:2400:-
Alla är samma modell fast i tre olika färger.
Jag själv gilla den lackfärgade mest.
B8: 2400:-
Den blåfärgade skon är verkligen min favorit. Skulle verkligen vilja skaffa mig de där.
Vi får hoppas att jag hittar något liknande i Italien.

Allt är ifrån Acne

B6 är verkligen min favorit, ska nog köpa de här. Köpte ett par helsvarta i torsdag och nej de är fortfarande inte klara, thats strange? Jag kanske borde gå dit och ta mig en titt?!

Thats all for me! Hoppas ni gilla tipset!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0