what a beautiful day!

Hejsan kära läsare!

image262Yes, jag är på ett underbart/avlsappnat humör. Min dag har verkligen varit underbar, och jag menar det verkligen från hela mitt hjärta. Precis lagom efter igår, så får jag en sån här underbar dag. Thank you!

Efter skolan, efter en massa skoj och skratt så åkte jag tillsammans in med Hanna som skulle träffa sin loverboy och jag skulle shoppa lite och möta upp Bosse. Köpte ett par strumpbyxor, färgen är mellan skrikrosa/rosa/röd. I know complicated, men ska lägga in foto!
Efter det så drog vi till centralbadet, har glömt att berätta att jag hade tid idag på spa:et där.
Först gymma vi, keff gym men det var ändå skönt. Sen bubbla vi, simma och allt sånt där som var "på köpet" Sen slog klockan äntligen 19,00, och då väntades en 50 min helkropps massage!
Det går inte att beskriva hur skönt det var, det blev lite tråkigheter mot slutet men orkar inte ta upp det. Men i helhet så var det UNDERBART! Tack älskling!

Och nu sitter jag här hemma hos Bosse, och ska åka snart iväg och köpa mat. B och jag ska ha en riktigt chillkväll, vi ska ha OC maraton, hemma hos mig. How lovely isnt that? Mys mys och åter igen MYS!

PUSS!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0