speechless

Hejsan läsare!

Alltså, jag kan inte sätta ord för hur det var igår. Säger bara att det DÖDA! Det var hur jäkla amazing som helst! Hennes röst ... Går inte att beskriva, enligt mig så tycker jag att hon hade till och med finare röst live än musik, tänk då hur fin hennes röst är. DAMN! Och utan retuseringar, och sånt hon var riktigt vacker. Allt med henne var .. ? PERFEKT!
Kunde inte ta foton med min fjuttiga cp kamera, så jag filmade istället. Haha, det fula är hur man kan höra mig i bakgrunden sjunga och skrika som en jag vet inte vad!

Älskling, tack för en underbar helg, du är verkligen bäst! Vi två behövde denna helg, för shit va vacker, och minnesfull den blev. Ska aldrig glömma bort denna helg med dig. Ska alltid tänka tillbaka till denna helg, för fan va roligt och mysigt vi har haft. Men detta när jag säger att jag älskar dig mer än själva ordet älska. Jag och du hela vägen ut, and thats is!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0