senare men nu

Hejsan!

image254Jag vet och yes jag kommer ihåg att jag lovade att ta foton på kläderna jag köpte i månadag men det kommer lite senare tillsammans med dagens outfit. Men just nu så ska jag bara ta det lungt, ska nog sova en timme eller så? Är grymt trött. Hade matte prov idag, för att vara ärlig det gick helt OK. vilket inte är vanligt för mig brukar alltid låta typ "Nja .. " Så aa det gick helt OK! :)
P.s vet ni vad? klockan 01,45 vaknar jag och tror att jag ska till skolan. Alltså jag är hur pigg som helst, och sen så ser jag att mormor fortfarande håller på att packa ner sina saker och så, då frågar jag"Men ska inte du upp om en timme" ( Eftersom hon skulle upp 07,30, och jag trodde klockan var 06,30 ) Då skrattar hon ihjäl sig och säger "Anosha, ner i sängen med dig, klockan är bara 01,45" snacka om att jag ävar helt borta?

Har det hänt dig någon gång, att du vaknar och tror att du ska till skolan, men tex egentligen är det endast helg, eller bara som jag, glömt bort tiden helt enkelt? :)

Hörs! / Nosh
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: L

Hej Nosh!
Ja, det hände mig för inte såå länge sen.
Jag vakna klockan 3, och tänker inte på hur mycket klockan är föräns jag står och väntar på bussen och kollar på mobilen ..
hade bra. btw, jag gillar dig blogg, tänkte att du skulle veta det!

2008-03-05 @ 16:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0