myrorna

hejsan!

Idag så har jag, Beccs och en söt liten prutt Ilkay haft liten shopping på myrorna. Jag själv köpte två styckna clips örhängen, mycket söta! De kosta endast 25;- styck. Är hur trött som helst, har varit så ovanligt aktiv de senaste dagarna, de tar ju på mig men det är kul! So worth it!
Igår så hade ju jag och Beccs en lugn och skön dag. Vi gjorde världens godaste sallad som vi då åt tillsammans med baguetter. Riktigt gott, foton på vår mysiga fika kommer senare!

Juste, sist jag blogga var när jag skulle ut med släkten för att fira nowros tillsammans med Beccs och Bosse. My God säger jag bara. Haha, det var verkligen hur kul som helst. De två svenskarna bland oss var ju riktigt grymma på att dansa persisk dans. Haha, något min familj inte förväntade sig, och absolut inte jag! ;O Foton ifrån den kvällen kommer också lite senare! :)

image291Väska, Deep 149;- Örhängen, myrorna 25;- Örhängen 2, myrorna 25;- Solglasögon, divided 59,90;- Nagellack, kicks(mavala) färg nr 90(arosa) 39;-














Ciao/ Nosh!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: nathalie

jag vill ha din väska! ... ps. im back

2008-03-26 @ 23:38:07
URL: http://nattow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0