mitt råd till dig!

image276Det jag är bra på är nog kärleks tips och råd. Under mina 16 (snart 17, jag längtar!) år, så har jag upplevt en massa saker, som en tonåring ska och kan göra. Jag har alltid varit en nyfiken person, så jag har alltid lagt mig i, i andras kärleksliv. But, thats just me, sån är jag bara. Men oftast har mina råd varit bra, de har varit det! ;) 

Jag har fått höra att mina tips här i bloggen uppskattades ganska mycket. så tänkte ge ett tips är att, man ska ALDRIG vara för på, under de första gångerna man träffas. eller typ över msn/sms/telefon, whatever man ska ändå inte vara för på. Det finns en liten gräns som många passerar fort. Och den gränsen är mellan att flörta och vara liten "stalker" Man ska alltid ge utrymme till personen man träffar.

Thats all for me! :) / Nosh "kärleksrådgivaren"

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Hanna

schnyygging!

2008-03-15 @ 19:03:18
URL: http://hannagezeni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0