kom tillbaka...

... imorgon, för då blir det uppdatering över vad jag har gjort denna helg.
Har inte hunnit och inte haft någon direkt ork, inte för att jag har gjort något speciellt. Tog en lite paus ifrån bloggen, hoppas ni inte blir arga! ;O .

P.s måste bara märka en sak, och det är att en läsare här ifrån (personen valde att vara anonym, surt!) såg mig och Bosse på Alicia Keys konserten, och hon kände inte ens mig och hon har bara läst min blogg. Sjukt va? Jag menar, min blogg är ju helt okänd och sen helt plötsligt så ser en läsare mig. Kul men läskigt! ;D

Ciao, godnatt. OCH NU ÄR DET ENDAST TVÅ DAGAR KVAR TILL BECCS KOMMER! ( tänkte mer på att snart är det efter 00,00 )PUSS!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

BLIR JAG HELT SJUK SÅ DÖDAR JAG MITT LIV :'(

2008-03-17 @ 10:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0