förjävlig dag

Hej.
rubriken säger sig allt. Idag har nog alla i skolan och utanför skolan sett en riktigt grotesk sida utav mig. Förlåt till alla er som blev inblandade idag med mitt dåliga humör, har verkligen inte varit min mening, men jag har haft en riktigt jobbig dag. jag hoppas att ni alla kan försöka förstå det.
Jag vet att jag alltid ser så glad och lycklig ut jämnt men ibland så är bara saker och ting inte så bra som de ser ut. Men men, ska försöka att kontrollera mitt humör, och inte göra så att det går ut över er.

Men men, ett stort tack till en underbar människa i mitt liv. Ibland undrar jag hur jag någonsin ska kunna se mig själv utan dig. Jag själv anser att jag är en stark person, men tillsammans med dig så blir jag otroligt stark. Finns ingen som kommer att någonsin vara så som du är mot mig. Jag älskar dig verkligen, och oavsett vad som än händer här i livet så kan jag alltid se dig. Och oavsett vad så kan jag alltid se dig där för mig, och det älskar jag dig för. Tack så himla mycket för att just du har tagit den där tomma platsen i mitt hjärta. Tack för att du får mitt hjärta att slå de där extra slagen. Tack så hemskt mycket för att du är den du är... Jag älskar dig!
image200
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: erna

tänk på att man inte alltid behöver vara glad, du har rätt till att vara pisstoff och otrevlig!

2008-03-07 @ 20:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0