tonight

Hej på er! :)

Idag var jag så sjukt duktig, jag tog mig ur sängen klockan 10,00 för att springa med Amanda klockan 10,30. Var riktigt jobbigt under tiden, men nu efteråt är jag så tacksam att jag tog mig ut ur sängen. När jag kom hem, så gjorde jag mig en nyttig frukost. Nämligen stekte ägg, med majs och till dricka gjorde jag mig en smoothie med mjölk, hallon och banan i. Är lika med, MumS!


Ikväll ska jag på biopremiären till filmen Mamma Mia, som jag faktiskt smått väntat på. Hoppas den är lika bra som jag förväntar mig. Men tills dess så ska vi göra lite små saker.
Jag vet att jag är seg med att lägga upp bilderna ifrån Öland, men jag la upp dom på andra datan och koden till den kan jag inte, så vi får se jag kanske lägger upp ikväll när jag har kommit hem ifrån bion?

Btw, imorgon börjar jag jobba, från klockan 12-17. Ses i Solna Centrum då läsare ;)

Puss!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0