forever

Forever, forever21! Yes, det ska storhandlas ifrån forever21.com . Mami gillade kläderna därifrån och hon bangade tydligen inte att köpa hem! Wuho! Men självklart skulle vi dela på avgiften och allt det där.
men detta är iaf de jag ska beställa, så länge.

Mer kommer säkert lite senare när vi kollat. Eller ifall det inte blir av så hade jag kanske kunnat be b's bror som är i Usa köpa något utav de här? Tänk då kanske jag skulle kunnat få detta på fredag då han kommer hem. Vem vet, Bosse får nog ta ett snack. Gaah! Men är inte kjolen och skorna wonderful? Skorna är verkligen too die for. Men vi får väl se ifall jag skulle ens kunna gå i dom. haha, skulle ramlat av direkt! haha

Nu blir det familjedag utan pappsen fast han får vara med imorgon. Puss! 
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0