1961

Godnatt egentligen.
Men jag är så söt som ska lägga upp dagens outfit.
Idag efter jobbet så träffa jag på en massa, men egentligen så hakade jag på Serena och Agge med att fika. vi hade det riktigt mysigt. Och en sak måste jag säga er alla som låg på stranden idag, fy fan vad jag var avis. medans ni solade och badade och gjorde allt sånt där somrigt så stod jag och fixade en massa kläder och hade dötråkigt för ingen kom in, för att allllaaaa var på stranden. Men somrig och fin var jag iaf..










Linne, divided
Kjol, Kristinas gamla ifrån 1961
skor, h&m

En sak måste jag påpeka, oavsett vad som än skulle hända mellan mig och bosse, och vi kanske skulle ta olika vägar här i livet, så kommer Kristina alltid betyda lika mycket som en svärmor för mig som hon gör nu. Alltså det är så fruktansvärt synd att alla ni där ute inte träffar på denna underbara damen. Hon är bäst, verkligen sååå söt och omtänksam person!
Nej Kristina läser du detta så ska du veta att du förevigt har tagit en plats i mitt hjärta, jag älskar dig!

Nu ska jag ta och sova, godnatt!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0