ny dag = ny start

hej på er!

Det har varit en jätte jobbig vecka för mig, och med det menar jag verkligen jäättee jobbig, men vad kan man göra ? Ibland händer tråkiga saker man inte kan hejda, och ja det hände mig denna veckan. Men blää på det, nu går vi vidare, bloggen ser för seriös ut. Har jag inte rätt ?
Nej men idag så var jag tvungen att sova ut, så jag ska bara gå till historia lektionen, det är grading talk jiiikees. Hoppas jag har iaf G-VG, som sagt denna och förra mot slutet av terminen var inte min termin. Men men, vet inte vad jag ska göra ikväll. Är faktisk sugen på att bowla, eller spela biljard, out of no where. Men det blir säkert något av det.
P.s så kul att se mina sidvisningar låg på 520 medans mitt medel oftast låg runt 100. Som sagt hoppas ni stannar :) . 
 
♦Vad ska du göra i helgen?

/Nosha!♥

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0