outfit + smink

image228Ska snart träffa Nattow, fick just ett sminkryck jag som aaaldrig får det. Men nej jag satte på eyeliner, läppstift och lite rouge.
Bytte kläder till lite mer bekväm.
Outfit:
♦Lila cardigan, cubus
♦Linne, h&m
♦Armband, i.me.my
♦Jeans, Acne
Mitt smink:
♣Eyeliner, isadora
♣mascara, Dior
♣rouge, I.d
♣Läppstift, Maxfactor


En gammal bild på mig, den här bjuder jag också på ;) P.s precis efter skolavslutningen förra året. Ser man att jag var grymt glad, eller ser man hur jag "poasar"
haha.

Nu går jag, Ciao / Nosha
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: nathalie

tack för ikväll sötnos. du ska veta att jag tycker om dig. du är en bra människa och precis som vi diskuterade innan så vet du hur det ligger till. sov sött *hearts*

2008-02-25 @ 23:43:12
URL: http://nattow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0