ÖPPNA ÖGONEN!

Beccs, såg din kommentar nyss och jag bara måste säga till dig att öppna ögonen! Och ifall du har det så går du och kollar upp synen för det måste vara något seriöst fel ifall du inte tycker dom här skorna är too die for!
Det måste vara ett skämt, för på fullaste allvar dom här skorna är dööläckra! Men oavsett vad så älskar jag dig ändå! ;)

och juste beccs grattis till you know what! Haha, det var fan på tiden! ;D

Ikväll: MATTE-BAJS-SKIT-PLUGG-HELA-ÄCKLIGA-SKIT-TIDEN! Ja, man blir då board. Men vet ni vad jag ska ta och titta på madonna på kanal 5. Att hon är 50 bast nu är helt jäkla sjukt hon ser fan ut och vara yngre. När jag är 50 år då ska jag vara lika cool som henne (om inte coolare!)

Trevlig lördagskväll dudes!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Amir Akrouti

sv: ååh tråkigt att du inte såg mig :D

2008-08-16 @ 23:53:14
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: skriver ett inlägg när som helst om hur det var där :)

2008-08-17 @ 00:04:32
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: jooy

haha, beccs, du är som sagt snett ute. de är sten snygga! och jag vill också framföra en gratulation till beccs och ja, det va verkligen på tiden! haha! anosha! JAG KOMMER TILL STOCKHOLM IMORGON KVÄLL OCH STANNAR TILL PÅ ONSDAG, VI MÅSTE TRÄFFAS! jag hör av mig, saknar dig!

2008-08-17 @ 21:31:36
Postat av: nosh

Men gud va kul joy. Ring mig på tisdag! Jag börjar inte skolan förrän onsdag så på tisdag kan vi ju ses! :)

2008-08-17 @ 22:58:34
URL: http://nosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0