monki me love

Mitt kollage som jag gjorde igår, var ju ifrån monki och jag var bara tvungen att kolla in idag. Tyvärr hitta jag inte det jag helst ville, typ tjocktröjan, jeans-skjortan eller kjolarna. Men ändå fick jag med mig hem en body (min första, får se nu ifall det blir fler...) och ett pösigt linne, som jag ska stoppa in i jeansen. Mycket fint! Den underbara människan är Joy, för hon ar på en liten tripp här i stockholm men åkte hem idag. Men vi hann med en shoppingrunda och fika. Mys!

Body:n var det rea på (75%) så fick den för endast 45 kr. Galet(!)
Linnet fick jag för 120 kr.
Älskar ryggen på body:n är den inte fin? Har gått och blivit kär i att visa ryggen hoppas vi har lite sommar kvar under denna och nästa vecka så jag kan få flasha med ryggen lite till!


Snart kommer Bosselito då ska han få massera mig, för gud vad jag är trött i kroppen. Ikväll kommer jag att sova gott, skönt att jag börjar 10.30 imorgon, det behöver jag! :)

Ciao!

 
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0