beslutsångest

Godkväll, eller ja egentligen godnatt.

Men jag är gullig som bloggar fastän jag är dödstrött.
Nej men idag var jag ju som sagt på möte med fria gymnasiums rektor. Mötet gick bra det gjorde det men jag fick inget omg-jag-måste-byta-skola-nu-på-en-gång-känsla. Allt verkade bra, men ja bara bra inget mer med det. Jag ve fortfarande inte hur jag ska göra men vet att det första jag ska göra imorgon (under min paus, ja jag ska plugga matte imorgon med) är en plus och minus lista och se och överväga hurvida jag ska gå vidare. För såhär orkar jag inte ha det, jag har ett matte prov nästa vecka jag måste tänka på.

Nej men efter allt det och bosse kom hem ifrån fotbollen så blev jag sådär äckligt sugen på fruktsallad med grädde, och eftersom jag är tillsammans med en prins så åkte vi till ica för att handla in allt som behövdes. All i have to say is, Damn that was some delicious stuff! And of course så kolla vi också på film, filmen blev A mighty heart filmen hade kunnat visa mer känslor för tittarna men man fångades inte in i den, men den var OK.

Men nej nu ska jag ta och sova.
Godnatt!


KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Hanna

Du vet vad jag sa till dig, glöm inte det :)

2008-08-15 @ 15:03:12
URL: http://hannags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0